Dziedzictwo amerykańskiej marki John Deere obejmuje ponad 175 lat tradycji tworzenia wysokiej jakości produktów, innowacyjnych rozwiązań i uczciwej oferty. Dziedzictwo osiągnięć John Deere jest ważne dla każdego pracownika, każdego produktu i pod każdym względem. Jest to zobowiązanie, które wyróżnia markę na rynku i prowadzi ją do jeszcze wyższych poziomów wydajności, co w najlepszy sposób obrazuje każda maszyna czy też szyba John Deere.
Zaangażowanie wobec osób związanych z rolnictwem
Od 1837 roku firma John Deere zaobserwowała wiele zmian w swojej działalności, produktach i usługach. Jednak dla tej marki zmiana od zawsze wiąże się z możliwością. Jednak w tym wszystkim, brand ten jest niezmiennie oddany tym, którzy są związani z pracą na roli – rolnicy i farmerzy, właściciele ziemscy, budowniczowie. Dla tego to pilnuje, by każda oferowana przez niego rzeczy – czy to cały ciągnik czy pojedyncza szyba John Deere spełniały najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Wartości marki
Wszystkie te lata działalności firma John Deere opierała i nadal opiera na uczciwości, jakości, zaangażowaniu i innowacyjności. Wartości te określają sposób, w jaki pracują, jakość, którą oferują, oraz traktowanie z szacunkiem, które otrzymuje każdy klient, inwestor, pracownik.
Historia jakości i innowacji
W 1837 roku John Deere, kowal i wynalazca, miał niewiele więcej niż kuźnię, kawałek polerowanej stali i pomysł, w który wierzył bo miał pomóc rolnikom, zmienić oblicze rolnictwa raz na zawsze. Stało się i dlatego marka John Deere wciąż zapewnia najlepsze rozwiązania sprzętowe, wspiera wyższą jakość życia na całym świecie, a także pomaga swoim klientom odnosić sukcesy, bo choć mogłoby się wydawać, iż zwykła szyba John Deere to nic nie znaczący element – tak naprawdę sukces buduje się właśnie w ten sposób, kawałek po kawałeczku. Możliwości firmy John Deere nigdy nie były większe niż dzisiaj i widać to po jakości oferowanych przez nią produktów.
Marka podkreśla, iż sposób w jaki prowadzi działalność, ma kluczowe znaczenie dla dalszego sukcesu. Widać to w zatrudnionych dla firmy osobach, oferowanych produktach i stosowanych procesach. Wcześniej wymienione kluczowe wartości definiują to, w jaki sposób działają, co jednoczy markę i odróżnia ją na tle konkurencji. Przywiązanie do tych podstawowych wartości nie jest opcjonalne. Zatem skoro sama firma John Deere jest zbudowana na tak solidnych fundamentach, jak można byłoby nie zaufać jakości realizowanych przez nią produktów? Dobrze, że dzięki globalizacji i w Polsce możemy korzystać z tego dobra i profesjonalizmu.